Logo  
Menu
- Odpowiedz
- Spis wątków
- Napisz nowy wątek
- Spis kategorii
- Szukaj
- Zaloguj się
- Przypomnij mi moje hasło!
- Zarejestruj się
- wyoblanie

 
wyoblanie » Forum » gatunek blachy st... »

Strony, które warto odwiedzić
Wszystkie fora czyta aktualnie 2 osób
» Dodaj swoją reklamę «
- r e k l a m a -

Ostatnia wiadomość w wątku: 2010-05-05 00:48:43 napisana przez pablo13
Pokaż ostatnią wiadomość

Wyświetlam 3 wiadomości na 1 stronie
~Waldihei
Gość

1. gatunek blachy stalowej Odpowiedz
2010-04-22 22:18:25 | URL: #
    Witam! Właśnie ukończyłem maszyne i zacząłem wyoblać. Niestety wystąpił problem. Moim zdaniem z twardością materiału - używam blchy stalowej DC-01 1mm/g ale krążki fałdują się lub przerywają sie w połowie wyoblania. Forma jest dość głęboka w zakresie wymoarów 100x70. Moje pytanie jest następujące czy gatunek blachy, który używam jest dobry i czy istnieją jakieś domowe metody, żeby zmniękczyć tą blachę? Oczywiscie czytałem w ksiązce o rekrystalizacji, ale nie wiem jak ta obróbka ma przebiegać? Pozdrawiam!


pablo13
Użytkownik globalny

Napisanych postów: 51
Ostatni post: 2017-01-10 22:04:58


Napisz e-mail do autora Odwiedź stronę domową autora Napisz prywatna wiadomosc do tego autora
2. RE: gatunek blachy stalowej Odpowiedz
2010-05-03 12:16:29 | URL: #
    Niekoniecznie gatunek blachy może być winny. Istotny jest sposób wyoblania. Być może w tym przypadku wykonanie kształtu trzeba rozłożyć na kilka operacji. W przypadku stali wykonanie elementu na kilka operacji jest stosowane dość często. Proszę o przysłanie rysunku elementu. Będę mógł wtedy powiedzieć coś więcej.
adres e-mail: wyoblanie@orange.pl

Pozdrawiam
Paweł Szwedowski

pablo13
Użytkownik globalny

Napisanych postów: 51
Ostatni post: 2017-01-10 22:04:58


Napisz e-mail do autora Odwiedź stronę domową autora Napisz prywatna wiadomosc do tego autora
3. RE: gatunek blachy stalowej Odpowiedz
2010-05-05 00:48:43 | URL: #
    Proponuję wykonanie tego klosika na dwie operacje. Kształt formy wstępnej
pokazany jest na załączonym rysunku grubszą linią. Blacha do takiego
kształtu powinna być DC04 lub więcej. Niestety wiem, że są z tym gatunkiem
problemy. Po rozłożeniu na operacje DC01 powinna wystarczyć. Uzależnione
jest to jednak od umiejętności,. konieczna jest wieloletnia praktyka.


Wyświetlam 3 wiadomości na 1 stronie


Użytkownik: Gość
Status: Niezalogowany

Statystyki
Na forum jest 1 użytkowników. W tym: 0 zalogowanych, 1 gości
Na forum znajduje się 80 wiadomości w 19 wątkach.

:: Odpowiedz :: Spis wątków :: Napisz nowy wątek :: Spis kategorii :: Szukaj :: Zaloguj się :: Przypomnij mi moje hasło! - Zarejestruj się

 
Forum dyskusyjne obsługiwane przez
free4web.pl - Darmowe narzędzia dla webmastera