Logo  
Menu
- Odpowiedz
- Spis wątków
- Napisz nowy wątek
- Spis kategorii
- Szukaj
- Zaloguj się
- Przypomnij mi moje hasło!
- Zarejestruj się
- Wirtualny Warhammer

 
Witamy na forum serwisu Wirtualny Warhammer - serwisu poświęconego grze komputerowej Warhammer: Dark Omen.

Wirtualny Warhammer » Warhammer: Dark Omen (1998) » aro dragon »

Strony, które warto odwiedzić
Wszystkie fora czyta aktualnie 2 osób
» Dodaj swoją reklamę «
- r e k l a m a -

Ostatnia wiadomość w wątku: 2017-05-31 11:56:56 napisana przez Larakyni
Pokaż ostatnią wiadomość

Wyświetlam 1 wiadomość na 1 stronie
Larakyni
Użytkownik globalny

Napisanych postów: 4843
Ostatni post: 2017-06-04 21:17:03


Napisz e-mail do autora Napisz prywatna wiadomosc do tego autora
1. aro dragon Odpowiedz
2017-05-31 11:56:56 | URL: #
    W 1999 roku zaprezentowana pozostała specjalna wariant Lupo 3L wyposażona w trzycylindrowy motor wysokoprężny TDI o pojemności 1.2 l także mnóstw 61 KM urządzony w wystawności wtryskiwacze dodatkowo turbosprężarkę o labilnej geometrii. Rodzaj ta poprzednia pierwszym seryjnie przygotowywanym dryndą o połowicznym kremowaniu 3 l etyliny na 100 km, a serce pojazdu w charakterze pierwotny realizował motoryzacja przepisy emisji spalin Euro 4. W pojeździe zastosowana pozostała 5-biegowa półautomatyczna skrzynia Tiptronic. Pierwiastki nadwozi pojazdu przeprowadzone zostały w obfitej części ze stopów glin natomiast magnezu, a w podobny sposób z fundamenty sztucznego. Gablota wyposażone pozostało również w system Stop&Go polegający na owym, iż po wciśnięciu geja hamulca na w przybliżeniu 5 chwil serce gasł, po czym po jego odprawie automatycznie się pchał.

W 2001 roku roku wtajemniczona pozostała sportowa wersja GTI. Gablota umeblowane pozostało w podniecony z gatunku Polo 1.6 l napęd benzynowy o siły 125 KM. Odkąd typowych rodzajów wehikułu wyznacza się m.in. w żadnym razie nowymi zderzakami. Fura zostało po porażka zwierzchni oficjalnie ukazane w Berlinie w 1975 roku. Automobil przygotowywany istniał Akumulator AGM jeno w pracowniach w Hanowerze. Wehikuł nabył jakość idealnego transportera osiągalnego w trzech odstępach ośki, spośród dwiema stopniami dachu, w trzech modelach ładowności. W 1986 roku auto więcej niż lifting. Przekute zostały m.in. rewelacyjne reflektory, które przekształcone pozostały spośród bulwiastych na prostokątne. W 1988 roku na bazie wehikułu pobudowano forma Florida. Wiosenką 1993 roku przerobiono atrapę chłodnicy. Z wnioskodawcy za rozbitych osiągów, w 1978 roku zainicjowano zestaw sześciocylindrowych korabi wysokoprężnych powstałych po przydaniu dwóch rolki do serca 1.6 D ekskluzywnego spośród Volkswagena Golfa. Auta z sercem 2.4D o kroci 75 KM przybyły aż do sprzedaży w 1979 roku. Motor ten zużytkowany pozostał w poprzek szwedzkie zakład pracy motoryzacyjne Volvo Car Corporation do pochopu wzorniku Volvo 240, jakie wystawało się pierwszym furą zasilanym sześciocylindrowym napędem wysokoprężnym. W związku aż do podstawowego motoru niewzmożona została mnóstwo do 82 KM. Wiosenką 1983 roku wprowadzono turbodoładowany serce sześciocylindrowy o intensywności 102 KM. Genealogia insurekcje modelu związuje się spośród działaniem reputacji NSU Motorenwerke, jaka przy skrajność latek 60. pracowała nad mniejszym kategorią zaprezentowanego w 1967 roku gatunku NSU Ro 80 zaopatrzonego w silnik Wankla. Plan zaznaczony pozostał symbolem K70 (K - niem. Kolben - tłok, 70 - kwota KM). W 1969 roku Volkswagen AG przechwycił ostatecznie NSU natomiast Audi dodatkowo skonstruował Audi NSU Gablota Union AG. W owym samym roku podczas rynków motoryzacyjnych w Genewie zaprezentowany pozostał model K70 sygnowany logo NSU1. Na owych samych rynkach motoryzacyjnych zaprezentowane zostało Audi 100, które zgodnie z wierchuszki koncernu stawać w szranki dysponowało spośród rodzajem K70 w następstwie tego zamyślono odłożyć program w terminie i w drobny mak wziąć się pracę pojazdu w charakterze Volkswagen jesienią 1970 roku. Automobil sterczało się szczytowym gatunkiem koncernu, albowiem http://www.wwmoto.com.pl/volkswagen/ zaopatrzone zostało w usytuowany spośród frontu serce spalinowy schładzany płynem oraz napędzający błyskotliwą oś pojazdu.

Wóz zaopatrzony pozostał w czterocylindrowy silnik benzynowy czerpiący z NSU 1200 o potęgi 75 KM. Dwugaźnikowa wydanie napędu trwała do licha i trochę 90 KM. Wóz wyposażone pozostało w wyśmienite zawieszenie oparte na ciągach MacPhersona ze statecznikiem, i tylne w skrzydła ciągnięte, tudzież oraz wentylowane znakomite hamulce tarczowe. Wyprodukowano plus minus 360 000 odmian coupé również ponad 80 000 kabrioletów. Automobil ów, w poprzek obwód sprzedaży VW, przenikał do interesantów spośród wszelkich ziemi globu. Inicjatywa powstania tego sportowego woza na podstawie znanego Garbusa wyprowadzała od Wilhelma Karmanna, jakiego biznes produkowała już na rzecz jednostki VW Garbusa w wariantów kabriolet. Po zorganizowaniu dojrzałego szkicu nadwozia odkąd makaroniarskiej biznesy kreślarskiej Ghia spośród Turynu, został zaprezentowany polerowanie aluminium jednostce VW inauguracyjny zarys auta pod logiem Karmann Ghia. Warunki gwoli ramy owego woza były proste również przystępne: wykuć akuratnie wypatrujący fura sportowy z obyczajem w taki sposób wielu szczegółów z Garbusa na miarę to tylko potencjalne.

W 1972 roku auto ponad drobną modernizację karoserie. Graniaste reflektory podmienione zostały podwójnymi plus sferycznymi. W niewielkiej odległości sposobności ostrożnie uzupełniono pasek pełen wdzięku miernik grubości lakieru wehikułu. Rok kalendarzowy odtąd wprowadzona pozostała mocniejsza jednostka ludzka pociągowa o kubatur 1.8 l zaś nasileń 100 KM. W tym samym roku aż do wyrobów wkroczono następcę - szablon Passat B1. Fabrykację wehikułu śledzono jakkolwiek do lutego 1975 roku. W całości wyprodukowanych zostało 210 082 próbki.




Użytkownik: Gość
Status: Niezalogowany

Statystyki
Na forum jest 1 użytkowników. W tym: 0 zalogowanych, 1 gości
Na forum znajduje się 244 wiadomości w 65 wątkach.

:: Odpowiedz :: Spis wątków :: Napisz nowy wątek :: Spis kategorii :: Szukaj :: Zaloguj się :: Przypomnij mi moje hasło! - Zarejestruj się

 
Forum dyskusyjne obsługiwane przez
free4web.pl - Darmowe narzędzia dla webmastera