Logo  
Menu
- Odpowiedz
- Spis wątków
- Napisz nowy wątek
- Spis kategorii
- Szukaj
- Zaloguj się
- Przypomnij mi moje hasło!
- Zarejestruj się
- .:: FIAT UNO MANIA ::.

 
Witam na forum FIATA UNO. Zapraszam do dyskusji!
FIAT UNO MANIA » O Fiacie UNO... » Fiat UNO 1.7 D Pe... »

Strony, które warto odwiedzić
Codearte - powerful software solutions
IT-screening.com - Automated online programming skills assessment
Wszystkie fora czyta aktualnie 38 osób
» Dodaj swoją reklamę «
- r e k l a m a -

Ostatnia wiadomość w wątku: 2005-03-12 17:36:02 napisana przez ~piotrek_GM
Pokaż ostatnią wiadomość

Wyświetlam 12 wiadomości na 2 stronach [<<< 1 2 ]
skyer
Użytkownik globalny

Napisanych postów: 8
Ostatni post: 2006-01-20 14:07:20
GG: 1773827


Napisz e-mail do autora Odwiedź stronę domową autora Napisz prywatna wiadomosc do tego autora
1. RE: Fiat UNO 1.7 D Pełny-pusty bak?
2005-03-10 08:57:50 | URL: #
    Dostaję sporo pytań na priva jak rozwiązałem problem więc postaram się tutaj odpowiedzieć.

Przede wszystkim czyszczenie zbiornika paliwa. Mój mechanik, który twierdził, że czyścił zbiornik, tak naprawdę kłamał. Pewnie sam nie wierzył, że może to być wina zbiornika paliwa.

Gdy zobaczyłem zawartość zbiornika paliwa, byłem zdumiony, ileż to błota może tam być.

Więc PRZECZYŚĆCIE ZBIORNIKI,

Dodatkowo w UNO 1.7D często "pada" ręczna pompka paliwa w filtrze paliwa. Po prostu traci szczelność i "zasysa" powietrze. Koszt nowej to około 120 zł.+filtr. Ja jednak po kolejnej awarii tego elementu pojechałem na złom i kupiłem za 10 zł. Uchwyt filtra od samochodu dostawczego (też Diesla). Od tamtej pory problem znikł i już bym o nim nie pamiętał, gdyby nie telefony od ludzi, którzy mają ten sam problem.

pozdrawiam

(2009-01-06 20:54:45) Wiadomość została zmodyfikowana

Fiat UNO 1.7D
~piotrek_GM
Gość

2. RE: Fiat UNO 1.7 D Pełny-pusty bak?
2005-03-12 17:36:02 | URL: #
    też jeżdzę uno 1.7d i jeśli chodzi o gaśnięcie i wskaźnik paliwa to jest dokładnie tak jak ktoś już wcześniej napisał , paliwo jest zasysane wewnątrz grubej rury w której pływa pływak mierzący ilosć paliwa do wskaźnika na desce rozdzielczej , nd dnie tej rury jest sitko , natomiast powrót paliwa , z pompy wtryskowej i wtryskiwaczy idzie na zewnąrz rury , jeśli masz przytkane to sitko , to pompa wtryskowa wyciągnie całe paliwo z tej rury , a nadmiar odda na zewnątrz rury , dlatego wskaźnik pokazuje brak paliwa a silnik gaśnie . musisz przeczyścić to sitko , rozbiera sie to od góry z bagaźnika , pod podłogą masz przykrywke na 3 śrubach , a pod tą przykrywką czujnik poziomu paliwa ( ta gruba rura ) ma on dwa naciecia w które wkładasz kawałek metalu i przekręcasz w bok ( chyba w lewo ) wtedy zwolnią ci sie uchwyty bagnetowe i całość wyjdzie do góry , będziesz mógł wtedy obejrzeć sitko , dodatkowo radzę wlać do paliwa jakiś uszlachetniacz , sam denaturat może nie pomóc ,a w pierwszym rzędzie zmień mechanika ( jak nie wie takich prostych rzeczy to sie chyba nie nadaje )

Wyświetlam 12 wiadomości na 2 stronach [<<< 1 2 ]


Użytkownik: Gość
Status: Niezalogowany

Statystyki
Na forum jest 2 użytkowników. W tym: 0 zalogowanych, 2 gości
Na forum znajduje się 7711 wiadomości w 1535 wątkach.

:: Odpowiedz :: Spis wątków :: Napisz nowy wątek :: Spis kategorii :: Szukaj :: Zaloguj się :: Przypomnij mi moje hasło! - Zarejestruj się

 
Forum dyskusyjne obsługiwane przez
free4web.pl - Darmowe narzędzia dla webmastera

Reklama: Codearte - powerful software solutions | DevSKiller.com - Automated online programming skills assessment