Logo  
Menu
- Odpowiedz
- Spis wątków
- Napisz nowy wątek
- Spis kategorii
- Szukaj
- Zaloguj się
- Przypomnij mi moje hasło!
- Zarejestruj się
- Świętokrzyska Kolejka Dojazdowa

 
Witamy na forum dyskusyjnym Jędrzejowskiej / Świętokrzyskiej Kolejki Dojazdowej i Klubu jej miłośników! Zapraszam do poruszania wszelkich wątków dotyczących naszej kolejki, przedstawiania własnych pomysłów, przemyśleń, zastrzeżeń i wyrażania opinii o działalności. Tylko razem możemy dalej ją rozwijać, pozostawiając potomnym - nie zapominając przy tym o zobowiązującej historii, szacunku dla tradycji, pamięci dla pokoleń tworzących ją ludzi! W związku z problemami z robotami sieciowymi rozsyłającymi spam zmuszeni zostaliśmy do ograniczenia możliwości umieszczania nowych wątków tylko przez osoby zarejestrowane. Zapraszamy do nie ograniczonej niczym dyskusji.
Forum dyskusyjne Krakowskiego Klubu Miłośników Jędrzejowskiej Kolei Dojazdowej » Odcinki uruchamiane i oczekujące na ratunek » przejazd w hajdaszku »

Strony, które warto odwiedzić
Wszystkie fora czyta aktualnie 1 osób
» Dodaj swoją reklamę «
- r e k l a m a -

Ostatnia wiadomość w wątku: 2009-08-22 22:58:25 napisana przez ^Tomek_z_Kielc
Pokaż ostatnią wiadomość

Wyświetlam 72 wiadomości na 8 stronach [<<< 1 ... 3 4 5 6 7 8 ]
^andrzej2110
Użytkownik lokalny

Napisanych postów: 337
Ostatni post: 2013-03-29 11:57:40


Napisz prywatna wiadomosc do tego autora
1. RE: przejazd w hajdaszku Odpowiedz
2009-08-20 22:10:12 | URL: #
    Bodajże takie przejazdy wykonano na terenie "Orlenu" w tamtym roku bo inne się nie sprawdzały ze względu na natężenie ruchu rożnych pojazdów.

^Tomek_z_Kielc
Użytkownik lokalny

Tomek_z_Kielc

Napisanych postów: 142
Ostatni post: 2012-08-21 13:21:21
GG: 9425632


Odwiedź stronę domową autora Napisz prywatna wiadomosc do tego autora
2. RE: przejazd w hajdaszku Odpowiedz
2009-08-22 22:58:25 | URL: #
    Co ciekawe, taki przejazd jest niezgodny z par. 32 ust. 1 pkt. 2 Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 26 lutego 1996 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać skrzyżowania linii kolejowych z drogami publicznymi i ich usytuowanie

Wymaga ono bowiem zastosowania odbojnic "z drewna, szyn lub kątowników".

Ponadto wymagane jest ustawianie przed przejazdem bez rogatek lub półrogatek pachołków po obu stronach drogi - ciekawe, dlaczego podczas remontu drogi 766 nie uwzględniono tego przepisu

P.S. Przejazdy gumowe produkuje ZPH Chemix dla firmy KOL-DROG, wg informacji na stronie tej ostatniej - dla wszystkich typów szyn i podkładów. Podobno mają wytrzymywać do 10 lat... Chemix natomiast chwali się m.in. zdjęciem przejazdu na wąskotorówce w Mławie

(2009-09-23 23:25:18) Wiadomość została zmodyfikowana

Rowerzysta szynowy, inż. bud. kol.
http://tw_kolejofil.republika.pl
Wyświetlam 72 wiadomości na 8 stronach [<<< 1 ... 3 4 5 6 7 8 ]


Użytkownik: Gość
Status: Niezalogowany

Statystyki
Na forum jest 1 użytkowników. W tym: 0 zalogowanych, 1 gości
Na forum znajduje się 2445 wiadomości w 241 wątkach.

:: Odpowiedz :: Spis wątków :: Napisz nowy wątek :: Spis kategorii :: Szukaj :: Zaloguj się :: Przypomnij mi moje hasło! - Zarejestruj się

 
Forum dyskusyjne obsługiwane przez
free4web.pl - Darmowe narzędzia dla webmastera