Logo  
Menu
- Odpowiedz
- Spis wątków
- Napisz nowy wątek
- Spis kategorii
- Szukaj
- Zaloguj się
- Przypomnij mi moje hasło!
- Zarejestruj się
- Świętokrzyska Kolejka Dojazdowa

 
Witamy na forum dyskusyjnym Jędrzejowskiej / Świętokrzyskiej Kolejki Dojazdowej i Klubu jej miłośników! Zapraszam do poruszania wszelkich wątków dotyczących naszej kolejki, przedstawiania własnych pomysłów, przemyśleń, zastrzeżeń i wyrażania opinii o działalności. Tylko razem możemy dalej ją rozwijać, pozostawiając potomnym - nie zapominając przy tym o zobowiązującej historii, szacunku dla tradycji, pamięci dla pokoleń tworzących ją ludzi! W związku z problemami z robotami sieciowymi rozsyłającymi spam zmuszeni zostaliśmy do ograniczenia możliwości umieszczania nowych wątków tylko przez osoby zarejestrowane. Zapraszamy do nie ograniczonej niczym dyskusji.
Forum dyskusyjne Krakowskiego Klubu Miłośników Jędrzejowskiej Kolei Dojazdowej » Pytania do działu marketingu Świętokrzyskiej Kolejki Dojazdowej » Bilety VIP »

Strony, które warto odwiedzić
Wszystkie fora czyta aktualnie 1 osób
» Dodaj swoją reklamę «
- r e k l a m a -

Ostatnia wiadomość w wątku: 2010-01-10 19:49:41 napisana przez ^Dariusz
Pokaż ostatnią wiadomość

Wyświetlam 11 wiadomości na 2 stronach [ 1 2 >>>]
^andrzej2110
Użytkownik lokalny

Napisanych postów: 337
Ostatni post: 2013-03-29 11:57:40


Napisz prywatna wiadomosc do tego autora
1. Bilety VIP Odpowiedz
2010-01-07 14:10:54 | URL: #
    Nawiązując do tematu http://free4web.pl/3/2,45325,390146,7867742,,Thread.html pragnę zapytać czy było by możliwe wprowadzenie biletów VIP na ŚwKD.
Przy założenie ze w lokomotywie mogły by jechać dodatkowe 3 osoby i cenie biletu na odcinku Jędrzejów - Umianowice +10zł i Umianowice - Pińczów +5zł mamy następującą kalkulacje:
3x10zł+3x5zł=45zł
45x2 (kurs powrotny)= 90zł dodatkowego zysku na jednym pociągu.
90złx25(pociągi rozkładowe)=2250zł
Do tego należy doliczyć pociągi na zamówienie na które również z można sprzedawać bilety VIP.
Co do kosztów to druk innych biletów.

Jako zachętę Posiadacz takiego biletu będzie mógł przez chwile zająć miejsce maszynisty. Oczywiście na odcinkach w których nie stworzy to zagrożenia.

PS: mam nadzieje że dział marketingu jak również komputery już nie świętują.




^Romas
Użytkownik lokalny

Napisanych postów: 19
Ostatni post: 2010-01-09 19:56:48


Napisz e-mail do autora Napisz prywatna wiadomosc do tego autora
2. RE: Bilety VIP Odpowiedz
2010-01-07 18:11:53 | URL: #
    Moim skromnym zdaniem przepisy stanowią że taka podróż jest nie możliwa, ale może czegoś nie wiem.
Poza tym jazda "rumunem" dla miłośnika może być frajdą ale dla przeciętnego "zjadacza chleba" to już raczej nie. Gorąco, ciasno, niewiele widać i jeszcze trzeba patrzeć żeby mechanikowi pod nogi nie wchodzić. To może być atrakcją na stacji w Umianowicach ale nie na szlaku liczącym wiele kilometrów.

^Dariusz
Moderator

Dariusz

Napisanych postów: 469
Ostatni post: 2014-07-14 19:31:37


Odwiedź stronę domową autora Napisz prywatna wiadomosc do tego autora
3. RE: Bilety VIP Odpowiedz
2010-01-08 18:12:50 | URL: #
    I tu potwierdzę - przepisy ruchowe wyraźnie określają osoby mogące znajdować się w kabinie lokomotywy podczas jazdy szlakowej. Temat wymagałby naginania np poprzez ustanawianie danej osoby jako pomocnika na przyuczaniu, czemu zresztą przeczyłby brak stosownej dokumentacji i bilet potwierdzający zgoła odmienną sytuację.

^andrzej2110
Użytkownik lokalny

Napisanych postów: 337
Ostatni post: 2013-03-29 11:57:40


Napisz prywatna wiadomosc do tego autora
4. RE: Bilety VIP Odpowiedz
2010-01-08 18:24:56 | URL: #
    Obawiałem się właśnie tylko o przepisy. http://ppm.waw.pl/prawo.html

(2014-04-23 12:18:15) Wiadomość została zmodyfikowana
^Maciek
Moderator

Maciek

Napisanych postów: 236
Ostatni post: 2015-09-24 14:03:31
GG: 15656323


Napisz e-mail do autora Odwiedź stronę domową autora Napisz prywatna wiadomosc do tego autora
5. RE: Bilety VIP Odpowiedz
2010-01-08 18:49:27 | URL: #
    Eeeeee, panowie nie jest aż tak źle - przepisy Mts1 są sformowane w dość luźny sposób:

§ 9.

Przewożenie osób i przedmiotów w kabinach sterowniczych

2. W kabinie sterowniczej mogą znajdować się tylko osoby zaopatrzone w odpowiednie upoważnienia.

4. W kabinie sterowniczej z wyjątkiem drużyny może znajdować się tyle osób, aby obecność ich nie utrudniała wykonywania zadań drużynie. O liczbie osób decyduje każdorazowo maszynista pojazdu trakcyjnego.
Postanowienia te nie dotyczą jazd próbnych i doświadczalnych, podczas których obowiązują osobne regulaminy.

Pozdrawiam
Maciek

^andrzej2110
Użytkownik lokalny

Napisanych postów: 337
Ostatni post: 2013-03-29 11:57:40


Napisz prywatna wiadomosc do tego autora
6. RE: Bilety VIP Odpowiedz
2010-01-08 19:11:52 | URL: #
    Czyli jednak przepisowo można. Czyli dział markietnigu może pomyśleć o czymś takim.

^Romas
Użytkownik lokalny

Napisanych postów: 19
Ostatni post: 2010-01-09 19:56:48


Napisz e-mail do autora Napisz prywatna wiadomosc do tego autora
7. RE: Bilety VIP Odpowiedz
2010-01-09 19:56:48 | URL: #
    No dobrze, można jechać w kabinie po lekkim nagięciu przepisów. Tylko... i tu wracam do mojego pytania z wcześniejszego posta, dla kogo jest to atrakcją?

P.S. Andrzeju czy jechałeś kiedyś w kabinie Lxd2?



^andrzej2110
Użytkownik lokalny

Napisanych postów: 337
Ostatni post: 2013-03-29 11:57:40


Napisz prywatna wiadomosc do tego autora
8. RE: Bilety VIP Odpowiedz
2010-01-09 20:05:17 | URL: #
    Nie.

Pociąg tak czy tak jedzie. A to jest dodatkowa atrakcja dla chętnych. Dla kolejki możliwość zarobić kilka zł więcej.

(2010-01-09 20:06:57) Wiadomość została zmodyfikowana
^Dariusz
Moderator

Dariusz

Napisanych postów: 469
Ostatni post: 2014-07-14 19:31:37


Odwiedź stronę domową autora Napisz prywatna wiadomosc do tego autora
9. RE: Bilety VIP Odpowiedz
2010-01-10 09:12:27 | URL: #
    ^Maciek napisaďż˝/a:
> Eeeeee, panowie nie jest aż tak źle - przepisy
> Mts1 są sformowane w dość luźny sposób:
>
> § 9.
>
> Przewożenie osób i przedmiotów w kabinach
> sterowniczych
>
> 2. W kabinie sterowniczej mogą znajdować się
> tylko osoby zaopatrzone w odpowiednie
> upoważnienia.
>
> 4. W kabinie sterowniczej z wyjątkiem drużyny
> może znajdować się tyle osób, aby obecność ich
> nie utrudniała wykonywania zadań drużynie. O
> liczbie osób decyduje każdorazowo maszynista
> pojazdu trakcyjnego.
> Postanowienia te nie dotyczą jazd próbnych i
> doświadczalnych, podczas których obowiązują
> osobne regulaminy.

Macieju, wobec tego, w oparciu o te zapisy, uruchom temat do realizacji w marketingu,


^Maciek
Moderator

Maciek

Napisanych postów: 236
Ostatni post: 2015-09-24 14:03:31
GG: 15656323


Napisz e-mail do autora Odwiedź stronę domową autora Napisz prywatna wiadomosc do tego autora
10. RE: Bilety VIP Odpowiedz
2010-01-10 14:22:28 | URL: #
    > Macieju, wobec tego, w oparciu o te zapisy,
> uruchom temat do realizacji w marketingu,

A co ja jakiś cerber jestem. Myślę, że nikt na kolejce nie ma dwóch lat i wie co należy, jak ten niezależnie smarowany różnymi frakcjami (oleum, nafta czy wazelina) samotny bądź współgrający, zgodny bądź przeciwbieżny trybek stanowiący element rozpędzającego się (z tym, że nikt nie wie w którą stronę), samostrojącego układu. Wszelkie działania trzeba podejmować z rozwagą, gdyż w przeciwnym razie układ może się rozbiegać, drgania mogą okazać się destrukcyjnie rezonujące, a w konsekwencji gasnące i związane z nimi wibracje nie tak już pozytywne jak kiedyś. Nie można również dopuścić do nadmiernego przegrzania (choć tu może trafniejsze sformułowanie - podgrzania), bowiem nie wiadomo kiedy która frakcja w końcu może zawrzeć przyczyniając się do rozwarstwienia i podziału. Może się również okazać, że cały mechanizm pędzi po wzorowo utrzymanym, ślepym torze...
Nie chciałbym zatem uchodzić za destruktora i wcinać się między te doskonale sprawdzone, od lat dotarte tryby i trybiki niczym wałek atakujący, intruz z zewnątrz, by jak sabotażysta być posądzanym o sypanie w nie piachu. Moją rolę widzę w systematycznej pielęgnacji, ocieraniu kurzu z obudowy, poprawianiu wypłowiałych, czy też spełzłych kolorów, wymianie uszczelnień i usuwanie tego co się z wnętrza ulało, czy wreszcie przymykaniu oka na pewne szarpnięcia świadczące o nierównym biegu mechanizmów. Pewne urządzenia po przebiegu nie nadają się do remontu pojedynczych, współpracujących ze sobą od lat części, gdyż bardziej może im to zaszkodzić niż pomóc. Istotnie można napawać, podcinać, podfrezować, na nowo kształtować, niwelować luzy, docierać, ale istnieje duże ryzyko powstania zgrzytu, po którym części składowe będą fruwać na lewo i prawo jak w amerykańskich filmach. Poza tym to wymagałoby chwilowego wyłączenia, po którym nie wiadomo czy układ w tym stanie udałoby się ponownie wzbudzić. Dlatego lepiej z troską dbać o system, nie dostarczać mu zbyt wielu możliwości do ryzykownych zgrzytnięć, przeciążeń czy udarów i patrzeć spokojnie z ciekawością ile to jeszcze wytrzyma w takim stanie i kiedy nadejdzie ów punkt krytyczny, lub ktoś przejrzy patrząc na to, że w związku ze zużyciem podzespołów zapotrzebowanie na moc urządzenia miast maleć wykładniczo wzrasta, a efektywność pracy wszystkich podzespołów jest już bliska zera. Dobrze chociaż, że bezpieczniki gwoździem zawatowane

Wybaczcie OT, ale chyba katar rzucił mi się na mózg, albo raczej jego resztki

Pozdrawiam
Maciek

Wyświetlam 11 wiadomości na 2 stronach [ 1 2 >>>]


Użytkownik: Gość
Status: Niezalogowany

Statystyki
Na forum jest 1 użytkowników. W tym: 0 zalogowanych, 1 gości
Na forum znajduje się 2446 wiadomości w 241 wątkach.

:: Odpowiedz :: Spis wątków :: Napisz nowy wątek :: Spis kategorii :: Szukaj :: Zaloguj się :: Przypomnij mi moje hasło! - Zarejestruj się

 
Forum dyskusyjne obsługiwane przez
free4web.pl - Darmowe narzędzia dla webmastera