Logo  
Menu
- Odpowiedz
- Spis wątków
- Napisz nowy wątek
- Spis kategorii
- Szukaj
- Zaloguj się
- Przypomnij mi moje hasło!
- Zarejestruj się
- Strona domowa HIV INFO +/-

 
FORUM DLA LUDZI Z HIV/AIDS, DLA ICH BLISKICH I WSZYSTKICH ZAINTERESOWANYCH (na czat wchodzimy klikajac logo)
FORUM HIV/AIDS-Plus i Minus » WSZYSTKO O LEKACH I LECZENIU » cd4 »

Strony, które warto odwiedzić
Wszystkie fora czyta aktualnie 1 osób
» Dodaj swoją reklamę «
- r e k l a m a -

Ostatnia wiadomość w wątku: 2015-04-04 12:44:33 napisana przez NightFlight
Pokaż ostatnią wiadomość

Wyświetlam 273 wiadomości na 28 stronach [<<< 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 28 >>>]
wawa26
Użytkownik globalny

Napisanych postów: 40
Ostatni post: 2012-02-14 23:18:50


Napisz e-mail do autora Napisz prywatna wiadomosc do tego autora
1. RE: cd4 Odpowiedz
2010-01-28 20:39:44 | URL: #
    Tak, tak oczywiscie nic na wlasna reke. Porozmawiam ze swoim lekarzem. Jestem zupelnie nowy w tym temacie.


wawa26
wawa26
Użytkownik globalny

Napisanych postów: 40
Ostatni post: 2012-02-14 23:18:50


Napisz e-mail do autora Napisz prywatna wiadomosc do tego autora
2. RE: cd4 Odpowiedz
2010-01-28 20:41:38 | URL: #
    Jeszcze nie biore lekow, ale 11.02 mam wizyte i wtedy juz dostane swoj magiczny zestawik


wawa26
midrus
Użytkownik globalny

Napisanych postów: 311
Ostatni post: 2015-05-30 23:03:10


Napisz prywatna wiadomosc do tego autora
3. RE: cd4 Odpowiedz
2010-01-28 21:13:06 | URL: #
   
wawiak
da sie wy3mac
moj zestaw jest pycha
wkrotce dowiem sie jak dziala, niedlugo pierwsze badania skutecznosci

3maj sie






"Badania w dziedzinie medycyny dokonały tak olbrzymiego postępu, że dziś – praktycznie biorąc – nikt już nie jest zdrowy." (Bertrand Russell)

xsmghn
Użytkownik globalny

xsmghn

Napisanych postów: 2341
Ostatni post: 2012-05-18 14:31:13


Napisz prywatna wiadomosc do tego autora
4. RE: cd4 Odpowiedz
2010-01-28 21:16:50 | URL: #
    u mnie podobnie. biore leki od poczatku stycznia. 8 lutego mam pierwsze badania. zobaczymy


トーマス
wawa26
Użytkownik globalny

Napisanych postów: 40
Ostatni post: 2012-02-14 23:18:50


Napisz e-mail do autora Napisz prywatna wiadomosc do tego autora
5. RE: cd4 Odpowiedz
2010-01-28 21:38:35 | URL: #
    Dzialaja, na pewno DZIALAJA !


wawa26
skorpionek80
Użytkownik globalny

Napisanych postów: 267
Ostatni post: 2011-01-12 23:13:46


Napisz e-mail do autora Napisz prywatna wiadomosc do tego autora
6. RE: cd4 Odpowiedz
2010-01-30 11:44:09 | URL: #
    hej

mam zrobic kolejne badania jakos juz a jestem przeziebiony, wstrzymac sie z tydzien albo 2?

poprzednie wyniki byly skokowe, raz rewelacyjne, pozniej stabilne ok od 340 do 480 cd4

jak myslicie?



midrus
Użytkownik globalny

Napisanych postów: 311
Ostatni post: 2015-05-30 23:03:10


Napisz prywatna wiadomosc do tego autora
7. RE: cd4 Odpowiedz
2010-01-30 12:24:13 | URL: #
   
skorpionek, ja na takie przypadki mam kontakt telefoniczny do poradni i telefonicznie moge skonsultowac to z lekarzem,
jesli masz taka sama mozliwosc, to z niej skorzystaj, po co masz sie doprawic, przeziebic jeszcze bardziej lub kichac na innych, a jesli nie masz, to trzeba udac sie na badania, najwyzej odesla Cie z kwitkiem na inny termin

szybkiego powrotu do zdrowka zycze i jak najlepszych wynikow







"Badania w dziedzinie medycyny dokonały tak olbrzymiego postępu, że dziś – praktycznie biorąc – nikt już nie jest zdrowy." (Bertrand Russell)

wawa26
Użytkownik globalny

Napisanych postów: 40
Ostatni post: 2012-02-14 23:18:50


Napisz e-mail do autora Napisz prywatna wiadomosc do tego autora
8. RE: cd4 Odpowiedz
2010-01-31 00:03:57 | URL: #
    A ja dzis rano wstalem z wysypka czerwona twarz,szyja i wysypka na rekach.
hmmm co to moze byc ?! Lekarz wspominal ze moge dostac wysypki po tych antybiotykach ktore przyjmuje, ale biore je juz 10 dni i dopiero teraz byla by ta reakcja ?


wawa26
qanti
Użytkownik globalny

qanti

Napisanych postów: 1997
Ostatni post: 2011-08-18 01:39:58
GG: 8919795


Napisz e-mail do autora Napisz prywatna wiadomosc do tego autora
9. RE: cd4 Odpowiedz
2010-01-31 00:19:15 | URL: #
    a swędzi cię ?
Ja przy niskim CD4 dostawałam profilaktycznie biseptol, z tego co wiem, on czasem powoduje pokrzywkę. Ale nie wiem co ci doktor zalecił....
Jesli nie mozesz szybko skontaktować się z lekarzem, spróbuj przez kilka dni pić zwykłe wapno rozpuszczalne, takie jak pluszzz, wapno łagodzi odczyn alergiczny.

Acha, jesli ta wysypka zaczęłaby się nasilać, albo co gorsza zacząłbyś puchnąć, nie patyczkuj się i natychmiast dzwoń pod numer alarmowy.

Ale najlepiej jakbyś szybciutko porozumiał się z lekarzem MOze wystarczy zmienić dawkę, albo włączyć coś dodatkowo, a moze trzeba natychmiast odstawić. Tak że nie zwlekaj z telefonem

(2010-01-31 00:26:49) Wiadomość została zmodyfikowana

"Ekspert to ktoś, kto ma coraz większą wiedzę w coraz mniejszym zakresie, aż wreszcie wie absolutnie wszystko o niczym"

Niels Bohr
wawa26
Użytkownik globalny

Napisanych postów: 40
Ostatni post: 2012-02-14 23:18:50


Napisz e-mail do autora Napisz prywatna wiadomosc do tego autora
10. RE: cd4 Odpowiedz
2010-01-31 00:39:40 | URL: #
    nie, nie swedzi. Antybiotyk ktory biore to CO-TRIMOXAZOLUM, ale wyczytalem ze to to samo co Biseptl,Nazwa międzynarodowa. Wysypka nie jest duza, na twarzy i szyi wyglada to jak wypieki. a jesli chodzi o lekarza to dopiero w poniedzialek jak nie przejdzie.


wawa26
Wyświetlam 273 wiadomości na 28 stronach [<<< 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 28 >>>]


Użytkownik: Gość
Status: Niezalogowany

Statystyki
Na forum jest 1 użytkowników. W tym: 0 zalogowanych, 1 gości
Na forum znajduje się 218719 wiadomości w 19201 wątkach.

:: Odpowiedz :: Spis wątków :: Napisz nowy wątek :: Spis kategorii :: Szukaj :: Zaloguj się :: Przypomnij mi moje hasło! - Zarejestruj się

 
Forum dyskusyjne obsługiwane przez
free4web.pl - Darmowe narzędzia dla webmastera