Logo  
Menu
- Odpowiedz
- Spis wątków
- Napisz nowy wątek
- Spis kategorii
- Szukaj
- Zaloguj się
- Przypomnij mi moje hasło!
- Zarejestruj się
- Strona domowa HIV INFO +/-

 
FORUM DLA LUDZI Z HIV/AIDS, DLA ICH BLISKICH I WSZYSTKICH ZAINTERESOWANYCH (na czat wchodzimy klikajac logo)
FORUM HIV/AIDS-Plus i Minus » WSZYSTKO O LEKACH I LECZENIU » truvada norvir re... »

Strony, które warto odwiedzić
Wszystkie fora czyta aktualnie 1 osób
» Dodaj swoją reklamę «
- r e k l a m a -

Ostatnia wiadomość w wątku: 2014-08-16 20:32:53 napisana przez Pozytywna_ja
Pokaż ostatnią wiadomość

Wyświetlam 22 wiadomości na 3 stronach [ 1 2 3 >>>]
pela35
Użytkownik globalny

Napisanych postów: 3
Ostatni post: 2011-05-06 12:40:24


Napisz prywatna wiadomosc do tego autora
1. truvada norvir reyataz Odpowiedz
2011-05-05 18:50:46 | URL: #
    mam wlasnie taki zestaw i od wczoraj zaczelam je brac narazie wszystko ok dajcie prosze o pomoc jesli ktos ma jakies problemy


bea111
Użytkownik globalny

Napisanych postów: 23
Ostatni post: 2015-07-07 12:36:21


Napisz e-mail do autora Napisz prywatna wiadomosc do tego autora
2. RE: truvada norvir reyataz Odpowiedz
2011-05-25 16:15:11 | URL: #
    hej..oczy żółte są i nie ma na to rady.biore od dwóch lat ten zestaw,a tak to wszystko o.k a tak na marginesie,to wie ktoś,czy jest jakas rada,zeby oczy rozswietlic czyms?

(2011-05-25 16:17:27) Wiadomość została zmodyfikowana
eMCoree
Użytkownik globalny

Napisanych postów: 2
Ostatni post: 2011-05-31 11:55:17
GG: 4856465


Napisz e-mail do autora Napisz prywatna wiadomosc do tego autora
3. RE: truvada norvir reyataz Odpowiedz
2011-05-25 17:29:39 | URL: #
    też jestem szczęśliwym posiadaczem takiego zestawu od 19 maja, zamieniono mi kivexe na truvade, bo dostałem wysypkę. Ogólnie terapię rozpocząłem 12 maja.

eMCoree
Użytkownik globalny

Napisanych postów: 2
Ostatni post: 2011-05-31 11:55:17
GG: 4856465


Napisz e-mail do autora Napisz prywatna wiadomosc do tego autora
4. RE: truvada norvir reyataz Odpowiedz
2011-05-31 11:55:17 | URL: #
    i znowu taka sama wysypka jak przy kiwexie... jeśli nie zejdzie do końca tygodnia coś trzeba z tym chyba zrobić....

jaareckii
Użytkownik globalny

jaareckii

Napisanych postów: 51
Ostatni post: 2011-12-20 23:51:47


Napisz e-mail do autora Napisz prywatna wiadomosc do tego autora
5. RE: truvada norvir reyataz Odpowiedz
2011-05-31 12:08:13 | URL: #
    Ja dostałem Truvadę miesiąc temu (wcześniej brałem Epivir i Viread, to w sumie to samo) i miałem po kilku dniach od rozpoczęcia przyjmowania Truvady też bardzo mocną wysypkę od pasa w górę (nie miałem tego przy E+V...)+ swędzenie całego ciała, więc spędzałem dużo czasu pod prysznicem (bardzo pomagało na swędzenie). Byłem u dermatologa na Wolskiej, dostałem robioną maść, leki antyhistaminowe i po kilku dniach...minęło! Najpierw zniknęło swędzenie, potem wysypka Mam teraz ciało gładkie jak niemowlak Nie wiem czy organizm się przystosował do leku, czy też maść zadziałała, nie wnikam, ważne że zadziałało. Pogadaj z lekarzem, może wizyta u dermatologa, który wie o zakażeniu byłaby wskazana? Po co się męczyć? U mnie był jeszcze taki czynnik, że to mój pierwszy zestaw (biorę leki od lutego) i bardzo dobrze zadziałał, więc lekarka bardzo nie chciała go zmieniać.

review
Użytkownik globalny

Napisanych postów: 64
Ostatni post: 2016-08-10 14:56:58


Napisz e-mail do autora Napisz prywatna wiadomosc do tego autora
6. RE: truvada norvir reyataz Odpowiedz
2011-06-05 16:41:58 | URL: #
    od tygodnia biore leki prezista,norvir,truvada i nie moge zniec zapachu ktory ulatnia sie z moich ust.tzn jakas chemia,wczesniej kilka lat temu gdy weszlem na program pierwszy raz po 3 tyg. przerwalem .mozna temu zaradzic

dirtyman
Użytkownik globalny

dirtyman

Napisanych postów: 9746
Ostatni post: 2017-10-16 15:23:00


Odwiedź stronę domową autora Napisz prywatna wiadomosc do tego autora
7. RE: truvada norvir reyataz Odpowiedz
2011-06-05 22:15:15 | URL: #
    A co na to lekarz?


NA PW PORADNIA NIECZYNNA DO ODWOŁANIA
Bywam na Nowym Forum
http://www.hivinfo.pl/forum/
Przechodzę do historii tego Forum
DLATEGO TEŻ LISTY Z BEZSENSOWNYMI PYTANIAMI POZOSTAJĄ BEZ ODPOWIEDZI.
PS jestem chamem
review
Użytkownik globalny

Napisanych postów: 64
Ostatni post: 2016-08-10 14:56:58


Napisz e-mail do autora Napisz prywatna wiadomosc do tego autora
8. RE: truvada norvir reyataz Odpowiedz
2011-06-06 09:52:44 | URL: #
    nie mialem jeszcze wizyty,ale na chwile obecna domyslam sie ze to moze tak sie dzieje przez vitaminy ale to sa moje przepuszczenia ...heheh nie jestem lekarzem dirtyman napisaďż˝/a:
> A co na to lekarz?


dirtyman
Użytkownik globalny

dirtyman

Napisanych postów: 9746
Ostatni post: 2017-10-16 15:23:00


Odwiedź stronę domową autora Napisz prywatna wiadomosc do tego autora
9. RE: truvada norvir reyataz Odpowiedz
2011-06-06 10:02:49 | URL: #
    review napisaďż˝/a:
> nie mialem jeszcze wizyty,ale na chwile obecna
> domyslam sie ze to moze tak sie dzieje przez
> vitaminy ale to sa moje przepuszczenia ...heheh
> nie jestem lekarzem
>
ja też nie jestem lekarzem he he, ale leki zapisał ci lekarz, więc czemu nie pytasz jego tylko szukasz rady w sieci


NA PW PORADNIA NIECZYNNA DO ODWOŁANIA
Bywam na Nowym Forum
http://www.hivinfo.pl/forum/
Przechodzę do historii tego Forum
DLATEGO TEŻ LISTY Z BEZSENSOWNYMI PYTANIAMI POZOSTAJĄ BEZ ODPOWIEDZI.
PS jestem chamem
review
Użytkownik globalny

Napisanych postów: 64
Ostatni post: 2016-08-10 14:56:58


Napisz e-mail do autora Napisz prywatna wiadomosc do tego autora
10. RE: truvada norvir reyataz Odpowiedz
2011-06-06 10:05:46 | URL: #
    poniewaz leki biore kilka dni a wizyte mam za tydzien

Wyświetlam 22 wiadomości na 3 stronach [ 1 2 3 >>>]


Użytkownik: Gość
Status: Niezalogowany

Statystyki
Na forum jest 1 użytkowników. W tym: 0 zalogowanych, 1 gości
Na forum znajduje się 218714 wiadomości w 19201 wątkach.

:: Odpowiedz :: Spis wątków :: Napisz nowy wątek :: Spis kategorii :: Szukaj :: Zaloguj się :: Przypomnij mi moje hasło! - Zarejestruj się

 
Forum dyskusyjne obsługiwane przez
free4web.pl - Darmowe narzędzia dla webmastera