Logo  
Menu
- Odpowiedz
- Spis wątków
- Napisz nowy wątek
- Spis kategorii
- Szukaj
- Zaloguj się
- Przypomnij mi moje hasło!
- Zarejestruj się
- Strona domowa HIV INFO +/-

 
FORUM DLA LUDZI Z HIV/AIDS, DLA ICH BLISKICH I WSZYSTKICH ZAINTERESOWANYCH (na czat wchodzimy klikajac logo)
FORUM HIV/AIDS-Plus i Minus » WSZYSTKO O LEKACH I LECZENIU » HIV/HCV »

Strony, które warto odwiedzić
Wszystkie fora czyta aktualnie 1 osób
» Dodaj swoją reklamę «
- r e k l a m a -

Ostatnia wiadomość w wątku: 2015-03-21 17:03:40 napisana przez atabasca
Pokaż ostatnią wiadomość

Wyświetlam 12 wiadomości na 2 stronach [ 1 2 >>>]
review
Użytkownik globalny

Napisanych postów: 64
Ostatni post: 2016-08-10 14:56:58


Napisz e-mail do autora Napisz prywatna wiadomosc do tego autora
1. HIV/HCV Odpowiedz
2015-03-16 12:44:14 | URL: #
    Opisze dziwna przypadlosc jak dotychczas nie zrozumiala dla mnie jak i chyba do konca dla lekarzy.Jestem nosicielem hiv i hcv.od nie spelna 2 lat zaczely mi sie pokazywac czerwone place na nogach i rekach ,ktore po kilku dniach znikaly,lecz pojakims czasie po pojawianiu sie czerwonych plackow te okolice puchly mi do takiego stany ze nie moglem chodzic o dziwo zawsze po 1-2 dniach znkaly i zostawaly sine mocno zaczerwienione miejsca po spuchnieciu.Najczesciej dochodzilo to rego podczas pracy ,napoczatku myslalem ze to moze uczulenie na farby itp .Podczas pobytu w szpitalu mialem robiona biopsje i wszystko ok,ponadto mialem wszytkie badania co do komorek rackowych.ALE po ostatnim pobycie w szpitalu 2 miesiace temu ,kiedy zachorowalem na CRYPTOSPORDIUM,LEKARZE STWIERDZILI tez,ze musza wstawic mi proteze plastikowa z jednych kanalow watrobowych.Badania watrobowe nie sa jednak najgorsze.Jedna opinia na temat nog dotyczy mojej niskiej odpornosci cd4(11),druga ze od zimna moze?.Od 2 miesiecy jestem na programie odpornosc wskoczyla mi na 170,a wiremia 5.000 gdzie przedtem wskazywala 300.000.Nadal mi puchna nogi ,ale gdy siedze w domu jest ok.ostani raz przypadek mial w sobote ,po przyjsciu ze spaceru, ow przypadek sie uwidocznil.pytalem sie tez lekarzy czy wskazane jest mi od czasu do czasu napic sie piwa oczywiscie nie w duzych ilosciach (nie maja zastrzezen)Wiec chcialbym sie dowiedziec moze ktos wie co moze byc przyczyna.Tak na marginesie jestem juz 14 lat nosicielem ,a moze to przez staz wiekowy ....ps od grudnia tez pije metadon,ale to chyba nie ma znaczenia?

(2015-03-16 13:11:25) Wiadomość została zmodyfikowana

atabasca
Użytkownik globalny

atabasca

Napisanych postów: 3726
Ostatni post: 2020-05-12 18:56:22


Napisz prywatna wiadomosc do tego autora
2. RE: HIV/HCV Odpowiedz
2015-03-16 14:37:05 | URL: #
    Faktycznie dziwne.Przez staż wiekowy nie sądzę..

Ja też ma hiv-a i hcv-a baaardzo długo, ale nigdy czegoś takiego nie zaobserwowałam.

Przez metadon też raczej nie, skoro to miałeś wcześniej, zanim wszedłeś na program.
Niestety ale musisz dopytać lekarzy jaka jest przyczyna, bo jakaś musi być.
Zdrówka życzę!


"Nie martw się jeśli ze wszystkich stron otaczają Cię wrogowie - to oznacza że nie musisz się zastanawiać, w którą stronę strzelać"

review
Użytkownik globalny

Napisanych postów: 64
Ostatni post: 2016-08-10 14:56:58


Napisz e-mail do autora Napisz prywatna wiadomosc do tego autora
3. RE: HIV/HCV Odpowiedz
2015-03-16 15:14:01 | URL: #
    wydaje mi sie ze lekarze sami sie juz gubia tak jak i ja ,wlasnie przejrzalem wszystkie swoje wypisy z diagnozami.Z jednych z nich z marca zeszlego roku pojawia sie leukocytoclastic vasculitis .lekarze nic mi nienadmieniali ze moze byc to spowodowane przez wysilek i hcv czego wlasnie leukocytoclastic vasculitis dotyczy.

atabasca
Użytkownik globalny

atabasca

Napisanych postów: 3726
Ostatni post: 2020-05-12 18:56:22


Napisz prywatna wiadomosc do tego autora
4. RE: HIV/HCV Odpowiedz
2015-03-16 18:43:22 | URL: #
    no ja też nie wiem.
Naprawdę dziwne.
Trzymaj się jakoś mimo to..
Pozdr.


"Nie martw się jeśli ze wszystkich stron otaczają Cię wrogowie - to oznacza że nie musisz się zastanawiać, w którą stronę strzelać"

review
Użytkownik globalny

Napisanych postów: 64
Ostatni post: 2016-08-10 14:56:58


Napisz e-mail do autora Napisz prywatna wiadomosc do tego autora
5. RE: HIV/HCV Odpowiedz
2015-03-16 23:45:05 | URL: #
    atabasca napisaďż˝/a:
> no ja też nie wiem.
> Naprawdę dziwne.
> Trzymaj się jakoś mimo to..
> Pozdr.
DZIEKUJE I TEZ .POZDR.

atabasca
Użytkownik globalny

atabasca

Napisanych postów: 3726
Ostatni post: 2020-05-12 18:56:22


Napisz prywatna wiadomosc do tego autora
6. RE: HIV/HCV Odpowiedz
2015-03-18 22:18:51 | URL: #
    review napisaďż˝/a:
>
> DZIEKUJE I TEZ .POZDR.


Daj znać kiedyś, czy jest poprawa.

Ps.W Warszawie się leczysz???


"Nie martw się jeśli ze wszystkich stron otaczają Cię wrogowie - to oznacza że nie musisz się zastanawiać, w którą stronę strzelać"

review
Użytkownik globalny

Napisanych postów: 64
Ostatni post: 2016-08-10 14:56:58


Napisz e-mail do autora Napisz prywatna wiadomosc do tego autora
7. RE: HIV/HCV Odpowiedz
2015-03-19 20:31:39 | URL: #
    w warszawie leczyłem się 2006r. u dr.Pulika
następnie w Bialymstoku ,terapie kila razy przerywałem ,ale w końcu się zdecydowałem i mam nadzieje ,ze tak zostanie.Lecze się teraz w Londynie ,ale z tym co się teraz ze mna dzieje to tragedia w zasadzie cd4 podniosło się i wiremia zmalala no i przytyłem .boje się,ze prędzej zabije mnie być może hcv a nie aids, z tego co wiem nie mogę jeszcze wejść na interferon.zasatanawiam się czy wogole będę mogl..... a TY LECZYSZ SIE W W-wawie

(2015-03-19 20:32:55) Wiadomość została zmodyfikowana
atabasca
Użytkownik globalny

atabasca

Napisanych postów: 3726
Ostatni post: 2020-05-12 18:56:22


Napisz prywatna wiadomosc do tego autora
8. RE: HIV/HCV Odpowiedz
2015-03-20 19:39:27 | URL: #
    A w Londynie nie ma tego nowego leku na hcv-a??
Słyszałam że wszędzie w Europie jest, tylko w Polsce nie ma.
Dopytaj tam lekarzy!
Tak w Warszawie się leczę, pytałam dziś o te nowe leki,ale to potrwa z rok, dwa,zanim w Polsce będą bo są kosmicznie drogie.400 tysięcy chyba terapia!!
One nie mają skutków ubocznych.
Leczenie trwa tylko 3 miesiące.99 procent wyleczalności.
Też czekam na ten nowy lek, jak doczekam;P
Interferonu nie chcę, bo wiem że nie na każdego zadziała.Do tego ma masę skutków ubocznych, a ja już i tak fatalnie się się czuję po Arv
Też myślę że gorszy jest hcv,niż hiv, jak bym się tego pozbyła to byłabym bardzo happy
Sciskam i pozdrawiam z Warszawy

(2015-03-20 19:44:33) Wiadomość została zmodyfikowana

"Nie martw się jeśli ze wszystkich stron otaczają Cię wrogowie - to oznacza że nie musisz się zastanawiać, w którą stronę strzelać"

review
Użytkownik globalny

Napisanych postów: 64
Ostatni post: 2016-08-10 14:56:58


Napisz e-mail do autora Napisz prywatna wiadomosc do tego autora
9. RE: HIV/HCV Odpowiedz
2015-03-21 00:41:24 | URL: #
    2 kwietnia mam wizyte w klinice ,wiec sie zapytam,ale mysle ze narazie mi tego nie przydziela .sadze ze jak cd4 zwiekszy sie to wtedy.....dzis juz ten dziwny przypadek atakuje brzuch ,pierwsza pojawiaja sie czerwone plamy ,ktore swedza a nastepnie opuchlizna,wyczuwam to tez na plecach....napewno rano juz zniknie...katastrofa

atabasca
Użytkownik globalny

atabasca

Napisanych postów: 3726
Ostatni post: 2020-05-12 18:56:22


Napisz prywatna wiadomosc do tego autora
10. RE: HIV/HCV Odpowiedz
2015-03-21 09:39:50 | URL: #
    to koniecznie dopytaj o te nowe leki.Myślę że jakbyśmy pozbyli się tego pier**** hcv-a to życie stało by się znośne.Ja teraz na diecie jestem, bo cokolwiek zjem smażonego lub ciężko strawnego, to zdycham
Wysadza mi wątrobę, boli brzuch, czasem rzygam i to z krwią!! nie wiem co to za gówno;-(
Owoce i warzywa też już gotuję..np jabłka.
Może te plamy u Ciebie od wątroby występują? Może spróbuj jest więcej gotowanego i lekkostrawnego?? Interferon jest za bardzo inwazyjny.Nie działa zresztą na wszystkich.Znam osoby co po interferonie lądowały w psychiatryku Daj znać...paaaa


"Nie martw się jeśli ze wszystkich stron otaczają Cię wrogowie - to oznacza że nie musisz się zastanawiać, w którą stronę strzelać"

Wyświetlam 12 wiadomości na 2 stronach [ 1 2 >>>]


Użytkownik: Gość
Status: Niezalogowany

Statystyki
Na forum jest 1 użytkowników. W tym: 0 zalogowanych, 1 gości
Na forum znajduje się 218719 wiadomości w 19201 wątkach.

:: Odpowiedz :: Spis wątków :: Napisz nowy wątek :: Spis kategorii :: Szukaj :: Zaloguj się :: Przypomnij mi moje hasło! - Zarejestruj się

 
Forum dyskusyjne obsługiwane przez
free4web.pl - Darmowe narzędzia dla webmastera