Logo  
Menu
- Odpowiedz
- Spis wątków
- Napisz nowy wątek
- Spis kategorii
- Szukaj
- Zaloguj się
- Przypomnij mi moje hasło!
- Zarejestruj się
- Strona domowa HIV INFO +/-

 
FORUM DLA LUDZI Z HIV/AIDS, DLA ICH BLISKICH I WSZYSTKICH ZAINTERESOWANYCH (na czat wchodzimy klikajac logo)
FORUM HIV/AIDS-Plus i Minus » WSZYSTKO O LEKACH I LECZENIU » Wypadanie włosów ... »

Strony, które warto odwiedzić
Wszystkie fora czyta aktualnie 1 osób
» Dodaj swoją reklamę «
- r e k l a m a -

Ostatnia wiadomość w wątku: 2016-06-15 10:40:37 napisana przez ^collider
Pokaż ostatnią wiadomość

Wyświetlam 10 wiadomości na 1 stronie
^StupidHead
Użytkownik lokalny

Napisanych postów: 26
Ostatni post: 2016-01-14 15:53:45


Napisz prywatna wiadomosc do tego autora
1. Wypadanie włosów - przyjmowanie leków Odpowiedz
2016-01-13 21:07:07 | URL: #
    Witajcie.
Za mną 1,5 miesiąca leczenia. Fizycznie czuję się super, psychicznie też nie najgorzej. Objawy typu nocne pocenie się, czy ogólnie nadmierne pocenie się i wysypka na czole minęły... ale zauważyłem, że wypadają mi bardziej włosy niż zwykle. Tzn zawsze mi wypadały,i zawsze miałem zakola i problemy z łysieniem, ale był okres kiedy włosy prawie nie wypadały podczas np. suczenia. Teraz wypadają strasznie. Nie wiem...może sobie wkręcam, albo taka pora roku i w ogóle...
Trochę drobiazg, bo życia mi to nie utrudnia. Nie utrudnia do tego stopnia, ze dzisiaj bedac na wizycie u lekarza kompletnie zapomnialem powiedziec o wypadających wlosach. W sumie nawet bałbym się,ze mnie wyśmieje. Myślicie, ze na kolejnej wizycie powinienem powiedzieć o tym 'problemie' (o ile nie wyłysieje wcześniej haha)?


^kluskajupi
Moderator

kluskajupi

Napisanych postów: 350
Ostatni post: 2017-08-26 17:12:31


Odwiedź stronę domową autora Napisz prywatna wiadomosc do tego autora
2. RE: Wypadanie włosów - przyjmowanie leków Odpowiedz
2016-01-14 07:49:41 | URL: #
    napisałam Ci na priv


"żyj i pozwól innym życ"
^StupidHead
Użytkownik lokalny

Napisanych postów: 26
Ostatni post: 2016-01-14 15:53:45


Napisz prywatna wiadomosc do tego autora
3. RE: Wypadanie włosów - przyjmowanie leków Odpowiedz
2016-01-14 13:17:18 | URL: #
    Cos nie moge Ci odpisac, ale w kazdym razie dzieki

P.S
Skoro jestesmy obydwoje z Wro, to spotkajmy się))
Do jakiego lekarza chodzisz w ogóle?

(2016-01-14 13:17:58) Wiadomość została zmodyfikowana
Upsss
Użytkownik globalny

Napisanych postów: 114
Ostatni post: 2017-05-09 12:02:49


Napisz e-mail do autora Napisz prywatna wiadomosc do tego autora
4. RE: Wypadanie włosów - przyjmowanie leków Odpowiedz
2016-01-14 14:28:49 | URL: #
    Mi jak nie brałem lekow garściami wypadały a teraz jest juz dobrze

^StupidHead
Użytkownik lokalny

Napisanych postów: 26
Ostatni post: 2016-01-14 15:53:45


Napisz prywatna wiadomosc do tego autora
5. RE: Wypadanie włosów - przyjmowanie leków Odpowiedz
2016-01-14 15:53:45 | URL: #
    Ale ja biore od 1,5 miesiaca leki

^Draxxx
Użytkownik lokalny

Napisanych postów: 34
Ostatni post: 2016-12-16 16:53:38


Napisz prywatna wiadomosc do tego autora
6. RE: Wypadanie włosów - przyjmowanie leków Odpowiedz
2016-01-17 22:12:02 | URL: #
    Kurcze ja też mam taki problem,nigdy wczesniej nawet mi wlos z glowy nie spadl a teraz wychodza prawie ze garsciami, ale to zaczeło się podczas choroby retrowirusowaej zanim jeszcze zaczalem brac leki ... cale zycie mialem geste i mocne wlosy i w rodzinie nikt nie lysieje wogole wszyscy maja wlasnie bardzo geste wlosy nawet 60+.... ja mam 27 lat >.< mam nadzieje ze to tylko przejsciowe , ze brak witamin hm??!?! nie chce byc łysy jak kolano..bu


(2016-01-17 22:13:12) Wiadomość została zmodyfikowana
^kluskajupi
Moderator

kluskajupi

Napisanych postów: 350
Ostatni post: 2017-08-26 17:12:31


Odwiedź stronę domową autora Napisz prywatna wiadomosc do tego autora
7. RE: Wypadanie włosów - przyjmowanie leków Odpowiedz
2016-01-18 07:44:23 | URL: #
    Z tego co wiem-wypadanie włosów może być spowodowane wyniszczeniem organizmu przez wirus-na własnym przykładzie mogę powiedzieć ,że po tygodniu brania witamin z grupy B pomogło-garściami wyłaziły mi włosy-teraz wypadają już prawidłowo pare sztuk ,także tylko tyle mogę pomóc.sprawdzone na sobie. P.S. Mój zakaznik mi tak doradził z tą witaminą,i uspokoił że to minie...


"żyj i pozwól innym życ"
^pinio555
Użytkownik lokalny

Napisanych postów: 1
Ostatni post: 2016-06-14 20:39:02


Napisz prywatna wiadomosc do tego autora
8. RE: Wypadanie włosów - przyjmowanie leków Odpowiedz
2016-06-14 20:39:02 | URL: #
    Tylko nie bawcie się w żadne suplementy diety na to wypadanie włosów bo to placebo. Wejdźcie sobie na stronę http://drhair.pl/produkty/ i znajdźcie odpowiedni produkt. Jest to stosunkowo nowy preparat zawierający mikrowłókna który niemal natychmiastowo zagęszcza włosy. Jedna tubka starcza na ok 40 dni. Jest dostępny w kilkunastu kolorach.

^kluskajupi
Moderator

kluskajupi

Napisanych postów: 350
Ostatni post: 2017-08-26 17:12:31


Odwiedź stronę domową autora Napisz prywatna wiadomosc do tego autora
9. RE: Wypadanie włosów - przyjmowanie leków Odpowiedz
2016-06-15 08:10:42 | URL: #
    a może wystarczy tylko witamine z grupy B brać.


"żyj i pozwól innym życ"
^collider
Użytkownik lokalny

Napisanych postów: 189
Ostatni post: 2016-12-28 21:54:54


Napisz prywatna wiadomosc do tego autora
10. RE: Wypadanie włosów - przyjmowanie leków Odpowiedz
2016-06-15 10:40:37 | URL: #
    twierdzenie, ze przyjmowanie suplmenetow to placebo, to jest akurat bzdura. mi po otrzymaniu wyniku wlosy wypadaly garsciami, no i na badaniach wyszla anemia tez. przez dwa miesiace bralem suplementy z witaminami, no i juz po kilku tygodniach wlosy przestały wypadac.

Wyświetlam 10 wiadomości na 1 stronie


Użytkownik: Gość
Status: Niezalogowany

Statystyki
Na forum jest 1 użytkowników. W tym: 0 zalogowanych, 1 gości
Na forum znajduje się 218718 wiadomości w 19201 wątkach.

:: Odpowiedz :: Spis wątków :: Napisz nowy wątek :: Spis kategorii :: Szukaj :: Zaloguj się :: Przypomnij mi moje hasło! - Zarejestruj się

 
Forum dyskusyjne obsługiwane przez
free4web.pl - Darmowe narzędzia dla webmastera