Logo  
Menu
- Odpowiedz
- Spis wątków
- Napisz nowy wątek
- Spis kategorii
- Szukaj
- Zaloguj się
- Przypomnij mi moje hasło!
- Zarejestruj się
- Strona domowa HIV INFO +/-

 
FORUM DLA LUDZI Z HIV/AIDS, DLA ICH BLISKICH I WSZYSTKICH ZAINTERESOWANYCH (na czat wchodzimy klikajac logo)
FORUM HIV/AIDS-Plus i Minus » WSZYSTKO O LEKACH I LECZENIU » Nadcisnienie tetn... »

Strony, które warto odwiedzić
Wszystkie fora czyta aktualnie 1 osób
» Dodaj swoją reklamę «
- r e k l a m a -

Ostatnia wiadomość w wątku: 2016-03-15 06:14:17 napisana przez torx82
Pokaż ostatnią wiadomość

Wyświetlam 1 wiadomość na 1 stronie
torx82
Użytkownik globalny

Napisanych postów: 26
Ostatni post: 2016-03-15 06:14:17


Napisz prywatna wiadomosc do tego autora
1. Nadcisnienie tetnicze a leki ARV Odpowiedz
2016-03-15 06:14:17 | URL: #
    Witam wszystkich forumowiczów potrzebuje waszej rady. A mianowicie od paru miesięcy pojawiło się u mnie dość wysokie ciśnienie krwi(nigdy nie było małe) mierze codziennie i jest w granicach 150/105 czasami wyżej czasami to dolne spada do 100. A więc nie jest fajnie. Ciśnienie jest raczej powodem natury genetycznej a nie stylu życia, moja mama walczy od 20 lat z nadciśnieniem siostra 3lata starsza też zaczęła,zbijac farmakologiczne.
Moje pytanie: jadę na eviplerze od 3lat i czy jeśli dostanę jakieś leki prawdopodobnie w postaci tabletki(tek) nie będą one kolidowaly z moim lekiem Arv?
Zapisałem się do lekarza czekam na wizytę,jestem ciekaw, czy ktoś z was moi drodzy ma, bądź miał podobny problem z góry dziękuję za odpowiedźi i pozdrawiam wszystkich




Użytkownik: Gość
Status: Niezalogowany

Statystyki
Na forum jest 1 użytkowników. W tym: 0 zalogowanych, 1 gości
Na forum znajduje się 218719 wiadomości w 19201 wątkach.

:: Odpowiedz :: Spis wątków :: Napisz nowy wątek :: Spis kategorii :: Szukaj :: Zaloguj się :: Przypomnij mi moje hasło! - Zarejestruj się

 
Forum dyskusyjne obsługiwane przez
free4web.pl - Darmowe narzędzia dla webmastera